Innkommende kundesenter
outsourcingtjenester

Tillit, pålitelighet og leveranse opplev våre leveranser på første hånd

MyCalls innkommende kundesentertjenester er basert på kontaktsenterets fremragende kvalitet. Selv om en omnikanal er et obligatorisk krav i dagens verden, foretrekker fortsatt omkring 67 % av innringere å snakke med selskapets representanter over telefon. MyCalls-agenter er godt rustet til å gi enestående kundeopplevelser. Agentene gir utmerket responstid, passende læring og lytting, problemløsende holdning, samt andre bransjespesifikke ferdigheter.

Reisereservasjon

Reisebransjen har blitt sterkt påvirket av covid-19. Før covid ble bare 5 % av reisebestillinger endret eller kansellert, men de siste 4 årene har 50 % til 100 % av reisereservasjoner blitt endret eller kansellert. I tillegg endrer de fleste land sine reisekrav og regler regelmessig. Reiseselskaper har lavere driftsbudsjetter nå til dags. Mycalls tilbyr fullt opplærte agenter som har kompetanse til å håndtere moderne teknologi og programvare. Vi kan også tilby disse tjenestene til en svært kostnadseffektiv pris. Vi sikrer deg 40 til 70 % kostnadsbesparelser sammenlignet med andre tjenesteleverandører med døgnkontinuerlig service.

Internt salg

Å oppnå salgsinntekter er hovedmålet for et innkommende kundesenter-BPO. Rask responstid, nøyaktig produktinformasjon, korrekte pristilbud, betalingsbeskyttelse, nøyaktig forsendelse og planlegging er svært kritiske prosesser i denne bransjen. Vi forplikter oss til innkommende kontaktsentertjenester. Mycalls gir sine agenter alle nødvendige verktøy og opplæring, slik at de kan prestere ved salgsdesken. Denne opplæringen sikrer nøyaktig formidling av informasjon og profesjonell oppførsel ved salgsinngåelse. Dette resulterer åpenbart i økt salg.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.